Sunday, September 26, 2010

Babbelbek se blues

Lynnboerin sê
Dit is nou al twee dae dat Magic Marita en die ATeam hier weg is en ek moet sê, na al die Afrikaans pratery is my tong nou geknoop in my aangenome froggie taal. Gister heeltyd gesukkel!

En weet julle, dit het gevoel of ek jare lange vriende in die huis gehad het – en nou is daar so 'n leegtetjie! Ons het heerlik gekuier, hulle help en vat raak en maak dit wat ek gedink het 'n onbegonne taak sou wees, maklik soos soetkoek!

En nou wag ek vir my Amerikanerw en Pam die Gypsy Chef met wie ons vir die volgende week 'n Franse kos en kultuur kursus doen. Wat my laat opflikker is dat Susan van Kanada saam met my op skool was in George, so ek sal nog vir so 'n paar dae my Afrikaans kan oefen so tussendeur die rondwysery in ons wonderlike omgewing.

Ratatouille die III het toe nooit sy verskyning gemaak nie – die het seker stagefright gekry – nie uit dieselfde kleed as groot oupa gesny nie!

En met die rëen wat neerval in vlae probeer ek met die paar sinne my blues wegskryf!

Vir die gaskokke wat die spannetjie nog moet besoek, wees gerusgesteld, hulle is ABFAB!!!


No comments:

Post a Comment