Friday, August 13, 2010

Vrydag die 13de stel nie teleur nie!

Marike sê
Ek weet nie hoekom Vrydag die 13e so ‘n slegte naam het nie. Vir my was dit nog altyd die heel beste dae.

Toe ek vanoggend wakker word en besef dit is Vrydag die 13e, weet ek, al ons produksieprobleme gaan soos mis voor die son verdwyn. En dit was ook so.

Ons kameravrou het kop uitgetrek en wonderlike, ervare, wel berese, goed georganiseerde Jacques Goosen het ingestem om die kookreeks in Frankryk te verfilm.


Skielik is dit ‘n nuwe speelveld. Behalwe dat hy ‘n baie goeie kameraman is sal hy ook die kameratoerusting met gemak deur doanne en aksyns hanteer,  hy sal navigeer en die motor bestuur in die Franse platteland en seker maak ons vergeet nie stukkies toerusting langs die pad nie. Als takies wat ek en Antoinette tussen ons sou moes verdeel. Nou is ons vry om al ons aandag net op die produksie te spandeer –  dit wat voor die kamera gebeur.

Vrydag die 13e het my weereens nie teleurgestel nie.

No comments:

Post a Comment