Tuesday, August 31, 2010

Gaskok Lynn Chaulieu uit Espinasse-Vozelle

Lynnboerin sê
Toe ek Marita se mail begin Junie kry oor die toekomstige kookreeks en of ons belangstel om deel daarvan te wees, was ons juis vir 3 dae in die Cantal (deel van ons wonderlike Auvergne streek) besig om ander mense se kos op te smul in stede van 'Lynnboerin' wat heeldag voor die kospotte is.

En toe moes ek  froggie man Olivier ingelig dat die Suid-Afrikaanse tv by ons gaan uitslaan. Sal nie hier sy komentaar lewer nie – julle sal maar moet wag en dit 'direk' kry.

En net na ek ja gesê het vir Marita, het ek dadelik begin koue voete kry!! Wou eers summier uitdraai maar toe maar die skouer aan die wiel gesit. En moes 'n spyskaart uitdink wat vir almal pas sodat indien iemand dit dalk wil herhaal daar onder in my geboorteland, hulle al die bestanddele sal kan kry!

 Ai ai en dit gaan gebeur na een van die mees hoppende seisoene wat ons hier in ons gastehuis al gehad het die afgelope sewe jaar. Gelukkig is ons op pad na 'n piepklein eilandjie aan die Franse weskus waar ons net gaan  fietsry, vis eet en boeke lees en niks doen nie. Sal sodoende my kraggies opbou vir die spannetjie wat hier net na middel September se kant hier gaan uitslaan.

En nou moet ek bysê, ek begin al klaar 'flip' oor my Afrikaans want na 20 jaar in Frogland, is die nie meer die vinnigste op my se tong nie en wat as ek 'vlaters' maak? En gaan ek myself goed kan uitdruk in hierdie moedertaal van my wat nou al so paar ander trekkies bygekry het.

Maar nou ja, gedane sake het geen keer en ek hoop dat ons 'n paar bottels wyn sal uitdrink voor die tyd sodat ek nie 'stagefright' kry nie!


Ons gastehuis se webwerf:
http://www.jardins-des-thevenets.com/My blog:
http://autourdelatabledhote.blogspot.com/


No comments:

Post a Comment