Monday, August 30, 2010

Hallelujaaaaaaaa!!

Antoinette sê
Die helfte van die poeding is in die oond!!

Viva le France
Ek sê helfte, omdat ek en Jacques gister ons visums by die Franse konsulaat in Johanneburg gekry het!! Dit was erg senutergend – terwyl ek in die visum kantoor se wagkamer op ons ‘interview’ wag, wys die Franse amptenaar agter die toonbank 5 voornemende reisigers weg omdat hulle nie die regte papierwerk het nie!! Toe dit my beurt is glimlag ek mooi, sê ‘bonjour’ in my beste Frans, vertel vir hom van die vroeg opstaan en lang reis vanaf Skukuza na Johannesburg die oggend,  handig my hompe papiere in en hoop vir die beste. Groot was my verligting toe als goedgekeur is en twee ure later is die Schengen visums in ons paspoorte!! Viva le France!!

More is dit Marike en Davie se beurt by die Franse konsulaat in Kaapstad.

No comments:

Post a Comment