Friday, August 27, 2010

Diep Ondergrond……

Antoinette sê
Vir die afgelope paar dae was ek diep ondergrond begrawe tussen  papierwerk!! Terwyl Marita vir gaste van oral kook en skottelgoed was, Marike logos en visas in die Kaap uitsorteer en Jacques en David kamera toerusting pak en weer pak, epos ek onophoudend!!!

Net toe ek dink alles is so te sê, min of meer, amper daar……toe gebeur dit!! Die visas moet terug van die Kaap want ek en Jacques moet in Johannesburg aansoek doen omdat ons in Mpumalanga bly, die toerusting het ‘n paspoort of carne nodig, om die land te verlaat en iewers moet iemand ons help met die oorgewig!!! So begin die week op ‘n vals noot.

Jacques & David & die kamera toerusting.
Teen vandag bak ek amper die Halleluja poeding!!  Marike pos ons paspoorte en die pakkie arriveer danksy die poskantoor se Speed Services die volgende dag veilig in Skukuza. Ek en Jacques kry ‘n afspraak vir komende Maandag by die Franse Ambassade vir ons visas. Ons wonderlike persoonlike banker, Vanessa, by First National Bank in Hazyview sorteer binne twee dae ons carne se waarborg uit en die ongelooflike behulpsame Samuel en Glenallee van die “South African Chamber of Commerce and Industry” sorteer die carne binne ‘n dag uit.

En die kersie op die koek… tussen Ingrid en Ralf by Air France word ons oorgewig toerusting uitgesorteer!!

Nou nog net die visas en siedaar die Halleluja poeding is in die oond!

Wat het ek vroeer gesê van al die mense agter die skerms!! BAIE  BAIE DANKIE AAN ELKEEN VAN JULLE!! Ons dra MaritaKook aan julle op.

No comments:

Post a Comment