Monday, October 4, 2010

Babbelbek was besig

 Lynnboerin sê
Nee, nee het nie net sit en mope sedert ek laas geskryf het nie  - was net so aan't hoppe dat ek nie 'n minuut gehad het om 'n paar lyne te griffel van die kant nie. En nou is die Ateam ook al klaar weer terug in Afrika.
Net na Magic Marita en die ATeam vertrek het, kom Gypsy Chef Pam al die pad van Amerika aan met haar groep verskriklike mal Amerikaanse vroue! En was dit 'n fees! Vir 5 dae het ons geeet, gekook, gelag, (en so bietjie gedrink!!!!!!!) So in die lyn van MaritaKook!


Gaan kyk gerus na Pam se blog : http://thegypsychef.blogspot.com/
Dit is nou die 2de jaar dat Pam 'n groepie bring en ons ry so bietjie in ons mooi Franse platteland rond na 'Charroux' en die mostert tannie wat julle op MaritaKook te siene sal kry, gaan proe wyn in Saint Pourçain, onse oudste wynlandstreek, gaan eet by ons Michelin ster restaurant in Vichy, Maison Decoret, en dan laatmiddag terug by die huis waar Pam haar lesse gee. Onder andere sommer sjokolade maak ook! 'n FEES!
En net na ek die spulletjie op Vichy stasie afgelaai het, het ons die pad gevat na die Aveyron streek waar ons 'n wonderlike troue bygewoon het en wat het ons ook gedoen? Die nationale sport van eet en drink! Ai ai, kan julle indink hoe ek sukkel om die ronde kurwes so bietjie platter te kry?

Nou weer terug in die tuig en probeer die huis in orde kry na 2 weke van lekker aksie. En probeer om die alleen gevoel weg te werk want die huis voel leeg na die Marita en die lekker span en toe Gypsy Chef Pam en die 2de Groovy Gang! But life goes on en my volgende gaste behoort enige oomblik te arriveer! Ek gaan 'n lekker ding saamslaan op my blog, so watch this space for more!
Froggie hugs


2de Groovy Gang

Gypsy Chef Pam
Cheers...


No comments:

Post a Comment